RETURNERING

Vi tilbyder 0 dages fuld returret, hvor du i hele perioden kan returnere din ordre og få pengene retur, eller ombytte til en anden vare. Inden udløbet af de 0 dage skal du have givet besked til os om, at du ønsker at returnere. Overskrides tidsfristen på de 0 dage kan varen ikke tages retur.

 

Du returnerer din ordre fra os under betingelse af, at produktet fremgår af væsentlig samme stand som ved modtagelse, og er i original emballage.

 

Ved returnering skal ordren sendes til:


Facetten ApS

Laurits Olsensvej 1 stuen dør 16

2650 Hvidovre


Sammen med produktet vedlægges en seddel, hvor det tilkendegives, at du ønsker pengene retur eller hvilken vare du ønsker at bytte den til, samt oplyser dit ordrenummer.

 

Ved spørgsmål kan kundeservice kontaktes på mail: info@facetten-hvidovre.dk eller telefon:36472329 Alle henvendelser besvares indenfor 24 timer i hverdagen. 

REKLAMATION

Som kunde i Facetten, er du beskyttet af den danske købelov, og har 2 års reklamationsret på dine varer. Ved reklamation skal du kontakte kundeservice på Info@facetten-hvidovre.dk
 

Facetten er forpligtet til at udføre udbedring, hvis der er tale om en oprindelig mangel ved produktet, som medfører, at produktet på tidspunktet for levering ikke var funktionsdygtigt eller intakt.
Reklamation skal ske senest 2 år fra leverings dagen, eller indenfor produktets garantiperiode. Reklamation skal ske umiddelbart efter at manglen er konstateret. 
Udbedring af forhold som skyldes købers behandling, herunder skødesløshed eller fejlagtig behandling og hærværk er ikke omfattet af vores forpligtelse til udbedring.
Facetten kan ombytte produkter med tilsvarende produkter efter Facettens vurdering.
 

Bemærk, at vi fakturerer et administrations- og forsendelsesgebyr for ugyldige reklamationer, som ikke er dækket af reklamationsretten.

LEVERING

Dag-til-dag levering med Post Nord!

Bestil inden kl. 16 på hverdage og få levdagen efter. Facetten tilbyder hurtig og sikker levering af din ordre med Post Nord.

Alle vores leveringer sker med Post Nord. Du kan vælge mellem to leveringsformer; med omdeling til kr. 49 og uden omdeling til kr. 29. Ønsker du andre leveringsmetoder eller evt. afhentning skal du kontakte kundeservice for at aftale nærmere. Kontakt kundeserivce på kontakt@ditur.dk. Vi svarer indenfor 24 timer på hverdage.


Leveringstiden er i 9 ud af 10 tilfælde dag-til-dag. Dette kræver, at den købte vare er på lager, hvilket fremgår under hvert produkt. Er pakken med dit ur ikke ankommet i løbet af 5 hverdage bør du kontakte kundeservice, som hurtigt kan lokalisere pakken.
Modtager du en beskadiget pakke bør du tage et billede af pakken og undersøge dens indhold. Du kan derefter kontakte kundeservice, hvor I vil aftale hvorvidt du skal have pengene retur, eller modtage en ny vare.
I tilfælde af du har modtaget en pakke med forkert indhold, bør du kontakte kundeservice hurtigst muligt, hvor du kan få byttet indholdet til det rigtige.
I tilfælde af at pakken har været åbnet, bør du nægte at modtage pakken, da dette vil være Post Nords ansvar. Modtager du pakken og opdager efterfølgende at den har været åben bør du straks derefter tage et billede og kontakte kundeservice.

Hvis leveringstiden afviger fra standarden, vil det stå under den enkelte model. Leveringstiden afviger, hvis uret ikke er på lager.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon